Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Wszystkie produkty oferowane przez sklep Wyszukane-Smaki.pl posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski. Okresem gwarancji danego produktu jest jego termin przydatności do spożycia, który widnieje na oryginalnym opakowaniu produktu bądź na etykiecie umieszczonej na opakowaniu.

Reklamacje należy składać na adres:
SERWIS-M Krzysztof Malinowski
ul. Bolesława Krzywoustego 6
81-035 Gdynia

Składając reklamację należy dostarczyć reklamowany produkty wraz z dowodem zakupy i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym poniżej.
Wszelkie reklamacje rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wymienimy reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwrócimy wartość kupionego towaru.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klienta może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).

Klient traci uprawnienia do wymiany towaru, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

Do zachowania terminy wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Materiały do pobrania


Witryna stworzona na platformie